A rifle shooting champion, Vincent leads a peaceful life with his wife and daughter - until the day that money problems force him to rethink his projects and threaten his family's equilibrium. He then encounters Renaud, a person as enigmatic as he is mysterious, at the shooting range. Renaud offers him a way out, thanks to a rather special contract. From then on, Vincent finds himself entangled in an incredibly dangerous plot.