Samir was born in Holland as son of a Moroccan father and a Dutch mother. After graduating from the Police Academy, he now gravely desires appreciation from his police force. By infiltrating in a Moroccan drugs family he can prove his special value. While he becomes part of this family, Samir is confronted with long suppressed feelings; he feels at home. The family turns out to be not as clear-cut bad as he thought, while the police force isn't always as upright as they seem to be. Samir finds himself entangled in a moral dilemma.