Wilfried refers to himself as ‘king one-eye in the land of the blind’. This land lays in Merksplas’ prison in Belgium and the blind are the internees who reside in the prison without treatment. Mentally ill criminals in Belgium are not held responsible for their actions but become separated from society. There criminal acts range from murder to stabbing fire of a bike. Due to the lack of places in psychiatric hospitals they end up in prison without any possibility for therapy nor end date. Their files mention as date of release: 31/12/9999.