On a stormy day, Nat a Parisian woman, arrives by boat in Ibiza; invited by her childhood friend Sandra. Very quickly, she'll find herself in the middle of a group of initiated, within which, the suicidal master intends to lead them towards an apocalyptic end. But Nat, Sandra and their friends will take matters into their own hands in order to save Ibiza...