The story of three middle-aged classmates attending their reunion of class ’95. As they get ready for the reunion, they have to face the problems and changes the years have brought to their lives. They decide to relax a little beforehand – and the trip becomes one they’ll never forget! Reunion is based on the motion picture Klassefesten.