Adult Camp is a comedy about the bumpy road to personal growth. A group of strangers choose to take a different kind of summer holiday by participating in an upgraded and inviting adult camp. When the director of the camp disappears after the first day, the participants are left on their own to find the essentials necessary for growth. Perhaps the camp doesn’t quite fulfill its promise of luxury, comfort, and the “most wonderful week of your life”, but one thing’s for sure - no one goes home the same.