An ensemble film that starts off as a light-hearted party à la The Big Chill or Peter’s Friends, but ends up leaving a bitter, sad and distressing aftertaste. Why? Because money – that "powerful knight" that Francisco de Quevedo once spoke of – eats away at everything: friendships, families, fidelity, couples, trust... it is a tidal wave that destroys relationships when it comes to assume too much importance in our lives.