During 1980’s, Theo and Vincent, two Finnish architects, were involved in a big change of environmental identities - escalating to one coastal area where they replaced 320 wooden houses with 32 concrete towers. 10 years later, it’s 1993 and they meet in a castle in the former East-Germany. Their discussion escalates into a conflict over their projects and ethics of architecture. Finally, Theo begins to design a Dream House, not only for himself, but also for a woman he met once, 50 years ago in his childhood.