Private Eye Jussi Vares finds two dead bodies in a remote house. A year later, Vares is hired to investigate the case. Vares gets dangerously close to the “Council” – a secret gentlemen’s club, the head of which is “The Sheriff”. To the members of the Council, human life is cheap. The identity of the Sheriff is revealed – but will he face justice for his crimes in a court of law? Will these evil deeds go unpunished.