Aimo and Milla are living together at Milla’s alcoholics-turned-zombie-parents’ place. They save money to move out of zombie-house. Due to his lack of self-confidence, Aimo wastes their savings to turbo-boost his muscles. Milla doesn’t like the new Aimo-Robot and leaves him. Aimo’s heartache leads him to extreme measures as he also changes his heart into one of metal – one that can’t feel pain. Milla decides to steal Aimo’s heart back — after all, man's got to have a man’s heart. Lovemilla is based on widely popular #lovemilla television series produced by Yle and It´s Alive Films.