Clément, a teacher, is overjoyed to the point of dizziness: Alicia, a famous actress who he admires totally, has become his girlfriend. Everything becomes complicated when he meets Caprice, an excessive and exuberant young woman who falls in love with him. Meanwhile his best friend Thomas starts to get closer with Alicia...