Maria, a Colombian nurse who lost her daughter at the hands of three militiamen, travels to the Spanish Canary Islands accompanied by her youngest son to find one of the killers and get her revenge. She keeps with her a picture that she found in the ruined home, showing a face, an inscription and a name: Ivan. Gonzalo, a school psychologist whose existence changes dramatically the moment he meets Maria, joins her incessant and obsessive search. Meanwhile, in their little corner of the island, Ivan and his girlfriend Vero are unaware that their lives are about to change forever.