All romantic comedies start with a chance encounter, just like that of Marina and Victor, the protagonists of the script Pablo has written. But for Pablo, an Argentine scriptwriter, things don't happen in the same way. He must face loneliness and romantic disappointment. His film becomes his release, a parallel life that unspools to the rhythm of his life, where love stories have happy endings.