Pierre and Manon make low-budget documentaries and live off odd jobs. When Pierre meets a young trainee, Elisabeth, she becomes his mistress. But Pierre doesn't want to leave Manon - he wants to keep both women. Elisabeth discovers that Manon has a lover, and tells Pierre. Pierre returns to Manon, the woman he truly loves. Feeling betrayed, he begs her, neglecting Elisabeth… After JEALOUSY, Philippe Garrel delivers a new variation on the theme of romantic passion, the birth and death of relationships and the strange paths of desire.