A high-rise building in a council estate. An elevator that doesn't work. Three chance encounters. Six characters. Will Sternkowtiz get out of his wheelchair so as to find love with the night nurse? Will Charly, the neglected teenager, succeed in helping Jeanne Meyer, a once well-known actress from the 1980s, get a part in a film? And what will become of John McKenzie, the astronaut who just fell out of the sky and has been taking in by the trusting Mrs Hamida?