Marrakech today. Noha, Randa, Soukaina, Hlima and others live a life of ‘love for sale’. They’re whores, objects of desire. Flashes of flesh. Bodies exposing themselves, getting worked up. Money flowing to the rhythms of pleasure and humiliations suffered. But full of joy and a sense of complicity, dignified and free in their kingdom of women, they overcome the violence of the Moroccan society that takes advantage of them while at the same time condemning them.