One summer day, a Man, his new Wife and his Daughter arrive to their countryside house to spend a weekend. Despite the fact the Man and his Wife love each other, their relationship is tensed and is on the brink of collapse. The Daughter befriends a Boy. They go for walks, swim in the lake, talk. One day, the Boy steals an optical sight rifle from a hunters' company. A big chase starts in the countryside.