Dario got away from home, running from his familiar hell. Luismi, his unconditional friend, Caralimpia, a poor looser in a winners suit and Antonia, an old lady that collects abandoned furniture in her three weeler will become his new family. Three generations meet in city that's too big to be alone. Its summertime.