In an invisible territory, on the margins of society, hovering between illegality and anarchy, a suffering community must cope with the threat of being totally forgotten by institutions. Unarmed veterans, taciturn adolescents, drug addicts who try find an escape from their addiction through love, former special forces fighters still at war with the world, young women and mothers-to-be totally adrift, elderly people who have yet to lose their desire to sing and dance... In this hidden humanity, the abyss of today's America opens up.