After a recurring dream Séverine decides she needs to get away from her boyfriend Tom for a couple of days. Tom makes a deal with a man he meets at a bar: Séverine will be kidnapped. Tom rescues her from the clutches of the kidnappers, and will become her savior. However what Tom does not know is that his new made friend has a different plan with Séverine. Faced with violent criminals and her own primal fears, Séverine is pulled into a brutal game of unfulfilled desire and the search for true love.