On April 28, 1945, survivors of the Nazi terror disembark a ship in Malmö. 70 years later they experience the magical moment when they each recognize themselves in the archive footage shot on the day of their liberation. A 4k-animated archival tour de force meets today‘s memories of the survivors. A masterpiece by the director of Harbour of Hope.