What would happen to the world if one day all music simply disappeared from the planet? Would it be possible to bring it back? How? Stefan Schwietert follows cultural guerrilla activist Bill Drummond as he engages with different people asking them to sing or to hum a tune that does not exist… yet. A countercultural conspiracy. Maybe the only way to protect music from corporate greed.