The Chosen Ones turns on 15-year-old, Ulises, who is being groomed by his father to enamor young girls, tricking them into prostitution. But he falls in love with Sofia, his first victim, who’s just 14. To save her, his father demands he seduces a second girl, entangling Ulises in the world of juvenile prostitution that he was trying to avoid, from which escape comes at a very high price...