Despite just two albums to her name Amy Winehouse is one of the biggest music icons in British history. With a voice oft described as a combination of Billy Holiday, Dinah Washington and Sarah Vaughan, Amy Winehouse was a pop star with soul; a once in two generational musical talent whose appeal crossed cultural and demographic boundaries. But while her music made her a star, her chaotic personal life stole headlines.