It is a tense and intense twenty-four hour chronicle in the life of three middle-aged men, drinking fellows, who go leaving a trail of destruction, of neglected and repressed sex, closing the doors behind them and throwing away the keys, as if they did not want to go back, as if they knew they were walking towards their own perdition on purpose.