A language school teacher, once his normal work hours are over Carlos goes to check out the cruising zone in Montjuïc. There he finds Toni, one of his students, a boy who seems different from all the rest and for whom Carlos starts to feel a certain attraction, giving rise to a film that’s as beautiful as it is dark, dotted with an enveloping soundtrack by Don the Tiger.