Following the death of her grandmother, Juliana Fanjul returns to her native Mexico after several years. There she meets Remedios, Dolores and Lupita, the employees who have always been devoted to her family. However, nobody seems to notice them… With this film, which gives a voice to these overly discreet women, the director gently establishes a fragile social balance. Poignant.