Run-down rehearsal rooms along the infamous halls of the Grand Theatre of Havana, Amanda and Viengsay dedicate themselves wholeheartedly to the demanding routine their discipline requires of them: that of classical ballet. Their every step and aspiration echo the great achievements of their predecessor, Alicia Alonso, the prima ballerina assoluta, still invincible even at the grand age of 90.