Sam, unemployed and an occasional pom-pom girl, fights to have custody of her younger sister and to make ends meet. With Céline, her room mate and best friend, she imagines all sorts of solutions to their difficult situation – from phone sex to floral art – until the day that a couple they don't know knocks on their door.