Five people who have been friends for more than thirty years and who have long since given up on their teenage dreams, one day learn that the most settled member of the gang intends to dump everything so as to tour the world in a yacht. They soon learn the real reason behind this sudden decision, and their old dreams are revived... What happened to their twenty-year-old selves, those people back then who wanted to shake up the world?