The heartwarming story and powerful portrait of Hector - an enigmatic man in contemporary Britain. Living around the motorways with transient friends for years, we follow their annual pilgrimage from Scotland to a London shelter and the warmth of a temporary Christmas family. But Hectors’ clock is ticking and he attempts to reconnect with his real family after 15 years away. Peter Mullan’s masterful, uplifting performance reveals a mere twist of fate is the only difference between you, me and a man like Hec. A portrait of an invisible man and an authentic account of homelessness within contemporary Britain, HECTOR is once a powerful character study and an insight into the lives on those on the margins.