Yann, a thirty something, leads a quiet life, without highs or lows. On the day of his birthday he gets depressed, despite the beautiful party his wife has organized for him. It’s not so much his age that bothers him, but rather the fact that he has no real friend. He decides to look for his old buddy Thomas, who appears to be still the same. What’s left of the friendship of their youth?