The story of this keenly anticipated film by acclaimed Romanian director Florin Șerban follows a talented 19-year-old boxer named Anghel, for whom a session in the ring is everything, and Cristina, an attractive, 30-something mother who finds herself at a critical moment in her life. Two characters with their own secrets, two journeys, two outlooks. An intense drama that penetrates to the core.