In the face of death, time seems to stop for those left behind. What can they do to start the clock ticking again? This inward-looking, artistically striking, and exceptionally strong drama from one of Austria’s greatest talents presents its protagonists in moments of sorrow and the occasional joy, but always as fragile, vulnerable people.