Everyone knows about the finality of human existence but the realization of life’s actual limits comes to each of us individually and often unexpectedly. Dedicated home care nurse Vlasta lives for her husband Láďa, her daughter, and her patients. But then one day things change and Vlasta is forced to react. This mature debut portrays deadly serious issues with a gentle humor.