This cracking good crime thriller expertly combines complex plotting, richly drawn characters and full-tilt action. It focuses on two completely opposite lives; Kevin and Mendes who are working within a corrupt SWAT team, and youngster Nassim, who looks up to an older boy Thorsten. These two unconnected worlds collide in this powerful face-paced drama/ thriller.