Marco is a skinhead, tried and true. With his buddies, Braguette, Grand-Guy, and Marvin, he beats up Arabs and sticks up posters of far right political parties. Until the moment that he suddenly feels, in spite of himself, all this hatred desert him. But how do you get rid of the violence, anger, and stupidity inside of you? It's the story of a son of a bitch who attempts to become someone decent.