Terrasini, Dario and Nicola are friends since their childhood and spend their days waiting just to pass. Smoking joints is their favorite pastime and leisure. One day, while they are a little "How High", are caught in the act by police and taken to the police station. Thanks to the police, their paths are about to be divided...