For the first time ever Rico has a friend coming over for a sleepover! After all, Oskar is almost part of the family already. But the-best-mum-ever Tanja got herself into some trouble - Rico and Oskar cannot know what trouble they are about to cause when they are trying to help her: a lot of heartache and a new criminal case.