"An eye for an eye, a tooth for a tooth" is the life motto of 30-year-old Agnieszka. After serving five years in prison, Agnieszka flees Poland for Germany in an attempt to start over. In Munich she meets the lonely 70-year-old Madame, boss of an escort agency. The woman provides her with a refuge and a job: Agnieszka begins to work as a dominatrix for Madame. She becomes like a daughter to her. All seems well until a much younger boy falls in love with Agnieszka. Madame will not stand any competition.