Charles de Gaulle Airport in Paris, April 2011. Jacques and Safi arrive from Abidjan, from where they've been repatriated in an emergency. He's as tough as nails, after too much time in the African sun and enjoying an expatriate lifestyle while running a hotel. Safi, his fourteen-year-old daughter, is used to living with her mother and doesn't know what to think about her loud-mouthed and useless father who has suddenly taken her away with him. Moved to a hostel in Nice, they learn to get to know each other, to be able to look each in the eye, perhaps to love each other. But there's also Gloria, Safi's mother, left behind in the upheaval of Abidjan, and impossible to contact...