Perrine, a big, 35-year-old kid, accidentally knocks a man into a skip at a waste sorting centre before informing the emergency services and then running away. When she finds out that he is in a coma, she visits him every day and does all she can to make him wake up – even if it means taking on his job, his flat, his dog, his son or falling in love...