Francisco failed his last year at university because of his psychology teacher. He hopes he could give him the pass mark. The teacher Espinosa agrees unless the student kills him… Francisco doesn't know what to do, he asks his friends. One night, during a party, all of them decide to help Espinosa to die. But… this is just the beginning of the story… Innocent Killers is a new spanish thriller, a genre well-handled by the spanish cinema. It's also funny, giving another dimension to the movie.