Eva and Alex have dated for three years and now they’ve decided to get married in the place where they fell in love, a tiny village in the English countryside. What Eva and Alex don’t realize is that their wonderfully romantic idea is about to become a truly ludicrous hell after an air traffic controllers strike keeps the groom and his guests from joining the bride and her group. Luckily, the couple is spurred on by something that will push them to overcome all the obstacles that fate sets in their way. The biggest motivator in the world: their love.