History sometimes repeats itself. As a nine-year-old, Maja was abandoned by her mother and placed in an orphanage. Now it’s ten years later and she keeps returning to the institution, now to visit her four-year-old son. Will she be able to take control of her life despite the unfavorable circumstances and her own self-destructive tendencies?