After a nontraditional romance blossoms between Benek and Lena, a young couple immersed in questions of life and death, they decide to defy the natural order by having a baby. A mournful yet lightly-rendered tale about the search for identity, finding love, and the battle against a fatal illness that is nearly impossible to win.