While a mute and lonely mother lives a life that is far from easy, she nevertheless bares her lot with dignity and courage. Her 15-year-old son is trying to stand on his own two feet, but in so doing he only complicates the grim situation in the family. This sensitive coming-of-age picture is the second feature from Albanian director Bujar Alimani.