The Mother, the Daughter, the Grandmother, and other archetypal characters gradually come together in a room where they talk incessantly. Their monologues rarely cross over into dialogue but taken together they create an absurdly humorous and satirical look at contemporary Poland, which in their opinion isn’t (and perhaps never was) a nice place to live. The movie is an adaptation of Dorota Masłowska’s successful theater play.