Dagmar works at a petrol station and has debts. The betting shop employee Lippo is fired by his boss and swears revenge. The car mechanic Karl and his strange friend Rizzo happen upon a large amount of money and are driven to senseless actions. Three car crashes. Three days. Three stories. Bad Luck is a tragic-comic film about wrong decisions, chance and the search for happiness.