Kissy, an Indo-German social worker and mother, lies about her marital status to her visiting Indian grandmother. Forced to conceal her ex-husband’s aging model-girlfriend, her Turkish boyfriend’s marriage proposal, and her non-traditional Kreuzberg lifestyle, Kissy juggles the demands of her six year old daughter with the chaos initiated by her lie.